دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1399 - 00:39
با شعار «مهر را با مهربانی پیوند بزنید»؛

پویش «نذر مهر» موسسه خیریه کلبه مهربانی آغاز شد

پویش «نذر مهر» موسسه خیریه کلبه مهربانی با شعار «مهر را با مهربانی پیوند بزنید» و «همه کودکان حق تحصیل دارند» آغاز شد.
کد خبر : 512319
002.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، پویش نذر مهر موسسه خیریه کلبه مهربانی با شعار «مهر را با مهربانی پیوند بزنید» آغاز شد.


عضو هیئت مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی در این مراسم با قدردانی از همراهی خیّرین در تأمین هزینه جراحی بانوی هنرمند گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی در قالب پویش «نذر مهر و مهربانی» طرح نذر مهر با شعارهای «مهر را با مهربانی پیوند بزنید» و «همه کودکان حق تحصیل دارند» آغاز شد.



پروین تاجیک افزود: پویش نذر مهر موسسه خیریه کلبه مهربانی با تعداد محدود دانش‌آموز برای کمک به آموزش، مناسب‌سازی مدارس، ایجاد بستر آموزش‌های مجازی و تأمین نوشت‌افزار و تجهیزات مورد نیاز آموزش مجازی و ... اجرا می‌شود.


مردم چگونه با موسسه خیریه کلبه مهربانی همکاری کنند؟


وی اظهار کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به درگاه پرداخت اینترنتی موسسه به آدرس https://kolbe-charity.ir/، شماره‌گیری کد #288*4*۷۳۳* از طریق تلفن همراه یا از طریق واریز وجوه به شماره کارت  6395991152874053  موسسه نزد بانک قوامین (تحت نظر بانک سپه) کمک‌های نقدی خود را برای تأمین لوازم‌التحریر مورد نیاز فرزندان مددجویان به‌صورت مستقیم به‌ حساب موسسه خیریه کلبه مهربانی واریز کنند.



عضو هیئت مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی ادامه داد: خیّرین می‌توانند نذورات غیرنقدی به ویژه نوشت‌افزار و اقلام بهداشتی خود را به دفتر موسسه خیریه کلبه مهربانی واقع در زنجان، میدان کوهنورد، نبش خیابان هفتم غربی فاز 1 شهرک کارمندان پلاک 3850 تحویل دهند.


مدیر مددجویان موسسه خیریه کلبه مهربانی با بیان اینکه زمان این پویش محدود است و تا مهر ادامه دارد، متذکر شد: پس از تأمین هزینه و اجرای پروژه‌ها، گزارش هر یک از آن‌ها منتشر خواهد شد. همچنین شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند در قالب مسئولیت اجتماعی خود (CSR) در این پویش با کلبه مهربانی همراهی داشته باشند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب